divendres, de setembre 08, 2006

perdó

M'agradaria tenir el valor suficient per poder agafar el mòvil i trucar-te per demanar-te perdó. Perdó per tot, peró ara per ara perdó per tot el que va passar ahir a la nit i sobretot aquest matí. Sé perfectament que no t'ho mereixes i que sóc una idiota per fer el contrari del que vull fer. Per cridar-li de mala manera al meu cor que es calli i obeïr l'esperit maligne i diabòlic que està al meu cap. Perqué jo el que vull és fer les paus, demanar-te perdó i no anar rient-me de tu i fen-te aquest tipus de putades.
Tens tot el dret a enfadar-te. Pega'm si vols. M'ho mereixo. De debó que m'ho mereixo. Amb aixó només he demostrat que ets tu el bo i honest i jo l'estúpida rencorosa. I m'esperava que la broma, si d'aquesta maldat se'n pot dir broma, fos el que et putegés. Seria del tot lógic.


..peró se m'ha esmicolat el cor quan m'has dit que no era la broma, si no la mentida el que et feia mal..









em sap molt de greu
sóc una idiota