divendres, de febrer 03, 2006

Aparentment

aparentment era una fotografia de l'estiu de fa un parell d'anys.

aparentment jo estava pensant en tu.

aparentment les coses no han canviat

aparentment has marxat, però és que tampoc crec que mai haguessis estat

aparentment estic normal, però si em talleu per la meitat no en sortirà res, perquè estic buida

aparentment tot és de colors, però jo encara ho veig en blanc i negre, com records antics que els tinc molt recents

aparentment la vida continua però és que la meva es va estancar el dia que vas marxar

aparentment ja no vesso llàgrimes però el meu cos està empapat per dins de gotes salades i amargades

aparentment el sol brilla cada dia, però en el meu cor s'hi ha creuat un anticicló d'hivern

aparentment els meus ulls continuen sent verds, però han perdut la brillantor que tenien cada cop que et veien

aparentment sóc jo, però en el fons sóc una impostora que preten imitar aquella que un cop et va estimar

aparentment tot és aparent, però aquí ningú se n'adona del que passa al seu voltant

però, clar, tot això, aparentment.
















*és un text totalment inspirat en mi, en mi i en tu, i en ningú més. Però crec que a més d'un se li remenaran les venes que van a parar al cor en forma de circuit laberíntic serpentejant.


*I'm giving up

=( so sad

3 Comments:

Blogger Underneath said...

Frase fàcil però... les aparençes enganyen!!!!

Segur k akets ulls teus tornaràn a brillar, never give up, i, per enesima vegada, don't be sad!!!!!

11:40 p. m.  
Blogger carlota said...

muhahaha
laberíntics cors d'entranyes.
fas por, a voltes
m'agrada el text, ja et vaig dir el què al flog.
tu sempre seràs tu encara que intentis ser una altra.

excepte dalt de l'escenari, és clar. oi, companya de llit?
=)

12:20 p. m.  
Blogger appelsin said...

Aparentment, l'aparença es una merda. Resulta que l'apàriència demostra més coses de com som que no el que la gent es pensa.

Ja saps, jo sempre dic que els actes, el que es veu i es toca és el que compta.

I no per realista, sino per cansada de somiar.

Petons

2:19 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home