dijous, de desembre 15, 2005

Fosca


Quan tot és fosc, m'envaeix la por, una por freda que sutilment s'infiltra per les comisures de l'ànima, una por lletja i confusa. La por que tenen els nens petits quan els pares apaguen els llums i unes ombres esgarrifoses i espantoses es deixen veure, apareixen per espantar-nos, per riure's de nosaltres, per fer-nos mal. Unes ombres de fet, però unes ombres que fan dilatar les pupil·les i empalidir el rostre. Per dir-ho en poques paraules, una por terrorífica.
Però és ara, ara i no abans, quan me n'adono de que aquesta fosca la puc enfrontar jo sola, sense l'ajut d'una mà que em premi ben fort donant-me ànims.
És aquesta por la que darrerament vaig superant, la por a la mort. Perquè ara més que mai sé que vull viure, que estimo la meva vida i no la canviaria per res del món.









Gràcies per fer-me veure que jo podia amb ella, encara que hagi trigat un any en adonar-me des de que m'ho vas dir. *t'estimo*

1 Comments:

Blogger appelsin said...

Bueh... a qui estimes?
jajaja, estaré gelosa...
Hi han fantasmes de molts colors, aquells que fan veure que son altres fantasmes de carn i ossos (perquè no em dirás que no era un fantasma, jajaja) bueh, petons

10:46 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home