divendres, de febrer 10, 2006

Cabells

Els cabells molls movent-se al ball del calor. Brillant sota el sol com els àngels daurats dels contes. Escampant-se entre els camins infinits sense destí final. Entortolligant-se i encreuant-se com serps inofensives en una selva de cotó sec.
Els cabells fregant-me l'esquena. Notant els calfreds sòlids movent-se amunt i avall.
Seguint cegament el meu cos, com un osset de peluix que va allà on el seu amo el porti. Plena confiança i cent per cent submissió.
Els cabells que brillen amb llum pròpia. Alliberant-se pel vent, una llibertat limitada. Com unes cadenes llargues però que,al cap i a la fi, són cadenes. Volen volar lluny, i quan creuen que ja ho han aconseguit, una forta estrebada els recull amb una llaçada obligant-los a doblegar-se formant una forma arrodonidament encerclada.
Els cabells vius i voleiants.
Els cabells brillants i sedosos.
Els cabells lliures però atrapats.
Els meus cabells.




...cada cop que em freguen l'esquena és com sentir que no estic sola en aquest món...


...els tinc a ells....


























=) so happy

1 Comments:

Blogger carlota said...

els tens a ells i a tota la resta
m'agrada que t'agradin els teus cabells.
molta sort, demà!

11:54 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home