dilluns, de febrer 06, 2006

=) so happy

Ha tornat.
Pensava que mai passaria.
Ha tornat, per fi.
El meu somriure!
La meva alegria!
La meva hiperactivitat!
Les paraules que s'entrebanquen en voler sortir totes alhora.
Les ganes de viure.
El motiu per llevar-me cada matí.
L'espurna als ulls quan veig el sol brillar.

I aquest cop no és per tu.
No és per tu, ni per l'altre ni per aquell de més enllà.
Aquest cop és per mi.
Bé, de fet no sé com ha tornat
No sé pas com s'ha produit aquest miracle.
Però sóc feliç, altre cop.
I no, Carlota, no és pel que pots estar pensant.
I més igual si posant que sóc feliç no em comenteu.
M'és igual que només us preocupeu si estic trista, o si més no quan us ho faig saber.
Ara ja m'és igual, perquè torno a somriure.

He tornat.
Torno a ser la d'abans.
La de principi de curs.
Aquella que es passava el dia rient per tot i per res.
La que li faltaven 3 cargols i un parell de bulls..
He tornat i me n'alegro.

S'ha acabat pensar en coses tristes.
S'ha acabat plorar per no lluitar.
S'ha acabat evadir el sol del dia.

Torno a ser jo. I tot gràcies a alguna cosa misteriosa. (alguna sugerència, comenteu! jeje).
















*never give up on the things that make you smile

*no more sadness

=) so happy

3 Comments:

Blogger carlota said...

nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pesadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ets una pesadaaaaaaaaaaaaaaa

acabo de tornar a casa de fer 70 fotos x bcn, yeahyeahyeah!!!!!
me n'alegre que siguis feliç, a vore si aket cop dura... i.. jo dic el que penso, ja saps, és amb coneixement de causa =)
ei, que ja saps k si fos per mi.... =P

be happy, my lady. maybe then I'll be too.

6:14 p. m.  
Blogger Underneath said...

=) men alegro x tu... d tot cor =)











ara em sembla k la firma de =( so sad me la kedare jo...

10:41 p. m.  
Blogger appelsin said...

Aaaaa!!!

Sisi... espero que arrivi el bon temps i jo pugui estar feliç per xorrades, també.

Fins als ous de tios,
problemes sense solució
i no tenir ganes de res.

On s'agafa el torn per aconseguir-ho? m'ajudaràs?

Ja se't nota, ja, que estàs diferent... Però a classe no molestis!

2:15 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home