dissabte, de febrer 11, 2006

*NO VULL QUE EM DIGUIN QUE NO*

No vull que decideixin per mi.
No vull que em diguin el que he de fer.
No vull que em diguin a quina edat he de fer cada cosa.
No vull que m'intentin menjar el coco.
No vull que m'ataquin sense escoltar-me.
No vull que no em deixin decidir el que vull fer.
No vull que em perjudiquin amb l'excusa d'estar protegint-me.
No vull que m'estimin si això em prohibeix ser lliure.
No vull que em diguin el que he de pensar.
No vull que em prohibeixin el que ara més vull.
No vull que generalitzin ni pluralitzin sense saber res.
No vull. No vull. No vull.

Hi vull entrar.
Hi vull ser.
Hi vull anar.
Hi vull participar.




...vull lluitar per allò que de debó estimo...



...no penso llençar la tovallola....

















anyway,

=) so happy

6 Comments:

Blogger Underneath said...

Uoouoooo m'encanta, em sembla que tots els joves que ens fiquem en coses d'aquestes passem el màteix tràngol... una putada x'D però tranqui, al final ho assumiràn, t'ho dic per experiència...

M'alegro que ara ja sigui =)

Estic a casa mon pare, amb un ordinador ronyós, i és per això que no he publicat res x'D

merci pels comentaris, cm sempre

12:21 p. m.  
Blogger Underneath said...

Auxili... estic aqui tancat amb un llibre de matemàtiques que intenta estrangularme amb integrals cuels aaaaghhh...
En fi, paranoies apart, tinc la depre dels diumenges a la tarda...
Des de l'escriptori on soc es veu el Tibidabo i la torre de Collserola, que munik, eh k si?
Aix aix aix necessitu que em toqui l'aire...
Cada cop es fa més fosc, i continuo veient la torre de Collserola, amb les seves llumetes... Hi ha llums que no s'apaguen, és tranquilitzador...

4:32 p. m.  
Blogger OLGA! said...

AAhh! m'enkantaria estar on estàs ara tu. És el lloc ideal per submergir-se en els somnis, en les llums i en l'aire. mm..en llums que mai s'apaguen però que cada cop es van fent més tènues..
stas dexamens?? a mi numes men keden 2, jeje. i andalusia!! jeje
recorda el que em vas prometre eh?? no et vull veure trist akella semana!!jeje
weno, ni akella semana ni mai! sents?? no vull k stiguis trist! be happy! sempre hi haurà coses que ens faran posar tristos [=(] però si les compartim amb algú serà menys...oi? (no em pots dir que no xk això mateix mo vas dir tu fa poks dies xD).


...ajúda'm!! vull entrar a JERC però una [censutat]m'ho impedeix!!!






=) so happy

4:52 p. m.  
Blogger Underneath said...

jajajajaja ja t'ho vaig dir, si vols parlo jo amb la teva mare...
Però recorda que ningú ens pot impedir agafar els nostres somnis...











Uix ¬¬' avegades si, xo no es el teu cas x'D
=)

8:41 p. m.  
Blogger carlota said...

jojojojojojojojojo

au va, te'n sortiràs, com sempre.


peto preciosa
em deus mil converses que hi ha guardades al teu pc, a veure quan me les passes....


=)

9:00 p. m.  
Blogger appelsin said...

Bah, lluita xl k vols, is el k vols es lluitar...

La mare ho assumirà, si t'estima ho farà. Ella tan sols té por... encara que no ho comparteixo

alaaa, una altra friki de l'Independentisme...

estamos rodeados xD







no, home, k s broma... no t'enfadis petituneta olgueta meva!!!!

respecto el k tu sentis, respecta tu el que jo sento.

11:57 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home