dimecres, de novembre 09, 2005

Infidelitat

Dir que l'estimo seria una bogeria. Dir que l'he oblidat, una mentida. Dir que encara hi penso, un pecat.
I doncs?
Digueu-me boja o mentidera, o si ho preferiu, pecadora. Perquè la veritat és que encara hi penso, mai l'he deixat d'estimar i haver-lo oblidat hauria suposat... bé no hauria suposat res, perquè no hi havia res. Res de res. I què que jo l'estimès? I què que ell algun cop arribes a estimar-me? I què si em quedo aquí sola, sense ell, sense ningú? I què si no es ell i és un altre?

Tu no tornaràs i jo t'ho agraïré.

I em sento infidel per pensar en un altre quan hauria d'estar pensant en tu. El meu cor està dividit i no obeeix l'ordre de tancar barreres a tot pensament impur. I de debó que m'agrades i que no dubto que algun dia pugui arribar a estimar-te. Un dia no molt llunyà, un dia en que el sol brilli, en que la tempesta s'hagi esvaït, emportant-se amb ella els records del primer amor, emportant-se també aquest amor que em corroeix per dins, rossegant cada vena del meu cos, xuclant cada gota de la sang que fa bategar el meu cor i enduent-se amb ella les llàgrimes agres que surten en forma de profunds suspirs que es perden a l'horitzó.

Sé que no sóc fidel al que em diu el cor, perquè ell mateix està confós, està cansat i fatigat. Tan sols demano que m'esperis, que siguis pacient i que no dubtis del meu amor, perquè d'aquí poc, en un dia en que el sol es reflecteixi als nostres cors i el passat hagi passat; em llençaré als teus braços per fi dien-te que t'estimo.

I que em diguin tonta quan el que sóc és tossuda; que no m'escoltin quan sóc insistent; no cal ni que em mireu si algun cop sóc il·lusa. Pero si us plau, no em priveu d'estimar-lo, doncs llavors em privarieu del dret a viure.

4 Comments:

Blogger appelsin said...

"I que em diguin tonta quan el que sóc és tossuda;(...) no cal ni que em mireu si algun cop sóc il·lusa. Pero si us plau, no em priveu d'estimar-lo, doncs llavors em privarieu del dret a viure."
Genial, simplement.

Sóc del parer de que la fidelitat és una tonteria, en el sentit en que la majoria el tenen. La fidelitat verdadera és la que has de tenir al teu cor, les demés son "secudàries". No serveix de res turturar-te amb el que hauries de pensar o fer, doncs, qui dicta què has de fer? tingues en compte el que tu vols, i prou.
Aspirem a la felicitat, ja sigui econòmica, amorosoa, etc. Mai seràs feliç de veritat si no estàs d'acord amb tu mateixa: ¿tornem al ball dem máscares?

1:51 p. m.  
Blogger OLGA! said...

tornem, laura. nkara k aixo suposi arriscar la meva... mmm integritat km a persona?

10:17 a. m.  
Blogger OLGA! said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

10:17 a. m.  
Blogger carlota said...

sigues fidel només a tu mateixa. el cor dels humans no està fet per a ser fidel si no és als seus impulsos. si l'amor és vertader, no es dubta i no fa falta ser fidel a ningú, sino a un mateix.

petonets

8:58 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home