dimarts, de febrer 28, 2006

Recordar passat

Recordar
que t'he perdut
Recordar
que ni et vaig tenir
Recordar
el ja oblidat
Recordar
quan encara podia sentir
Recordar
el que és l'amor
Recordar
com et vaig estimar
Recordar
que encara t'estimo
Recordar
papallones a la panxa
Recordar
mirades creuades
Recordar
sortides no pensades
Recordar
somnis eterns
Recordar
quimeres properes
Recordar
neu d'amor
Recordar
dies de tu
Recordar
busques incertes
Recordar
somriures estúpids
Recordar
significar felicitat
Recordar
amor
Recordar
com t'estimava
Recordar
que encara t'estimo
Recordar-te
a tu






*t'estimo



(tornem al ball de màscares?)




Per cada text que pengis d'un record, en penjaré jo un altre entre llàgrimes...













=( so sad

6 Comments:

Blogger carlota said...

uhuh
no l'entenc, però no demanaré explicacions.
ja m'explicaràs el que creguis, vols?

=)somriu, ningú t'ha de fer plorar.

10:40 p. m.  
Blogger Underneath said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

3:47 p. m.  
Blogger OLGA! said...

i quin és per tu el camí fàcil? xk jo ho veig tot sempre fàcil... sóc així de feliç..:P











=| without feelings

4:53 p. m.  
Blogger Underneath said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

6:14 p. m.  
Blogger OLGA! said...

Si home si! si vols t'ensenyo a veure-ho tot tan facil i munik xD...;) hi ha moltes maners....juju















=) so happy!

9:56 p. m.  
Blogger appelsin said...

No entenk res... bé, no és tan estrany. veig que sí que hem tornat al ball de ´`ascares... i amb forçes redoblades.

Petons!

4:06 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home