dilluns, de març 13, 2006

I...

I pot semblar imposible. I era imposible feia unes hores. I no m'ho creia. I no m'ho acabo de creure. I ha tornat el meu somriure. I has estat tu qui ho ha aconseguit. I tenia raó la Carlota. I no puc parar de saltar. I cridar. I esclafir a riure. I saltar. I donar tombarelles. I ser feliç. I irradiar alegria. I somriure. I he recuperat el somriure. I jo que ja creia haver-lo perdut per sempre. I torno a ser jo. I torno a no poder parar quieta. I torno a somriure pel de sempre. I tot és estiu. I el sol brilla. I et recordo. I sé que estàs aquí. I encara no m'ho crec. I em brillen els ulls. I desprès de molts mesos em brillen els ulls. I somric sense raó aparent. I em sento lliure. I em crec capaç de tot altre cop. I veig núbols de colors. I segueixo els JM. I sento que sóc jo. I sento que he tornat. I sentot que tot em diu Masella. I tot ho relaciono amb ell. I torno a baixar a la cuina saltant. I cridant. I se m'entrebanquen els dits. I les galtes enrogeixen. I donc bots. I em sento hiperactiva. I no ha estat un sms. I no sé com explicar-ho. I el cas és que és tan senzill....


...has tornat...






Laura, tornem al ball de màscares i a les montanyes russes.. =)



*t'estimo

=) so happy! (predeterminat!)

3 Comments:

Blogger Underneath said...

Un canvi molt agradable =) millor així, smile predeterminat!

2:28 p. m.  
Blogger carlota said...

nenaaaaaaaaaa
sigues feliç, però parla
em sembla que avui hem arribat a la gran baixada del dragon khan... m'agraden més els loopings

bizou, ma fleur

10:09 p. m.  
Blogger appelsin said...

bé, t'ha agradat la frase... xD
espero que ho siguis =P

2:31 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home