divendres, de març 10, 2006

tret de..

No ho crec.
No crec que sigui cert.
No la crec.
No et crec.
No puc creure-ho.
Intento creure-ho.
ho intento en va.
Perquè continuo sense creure-ho.
I m'hi esforço.
Però és inútil.
No m'ho crec.
Potser tenen raó.
Potser és cert que m'equivoco.
No és creíble.
Però jo n'estava convençuda.
Completament.
Quina merda text.
Però si té raó.
Em fa mal que em fagin mal.
No vull que s'aprofitin més de mi.
Recordo haver-ho dit abans això.
És cert que n'estic farta.
I m'agradaria agafar i engegar-ho tot a la merda.
Però aleshores em quedaria sense res.
Perquè ho engegaria tot.
Ja em són igual les llàgrimes.
Si ningú ve a ajudar-e.
M'és igual patir.
Si no és la seva mà la que m'eixuga les llàgrimes.
Puc resistir-ho.
Però no puc resignar-me.
Et necessito.
I no sé per què ara.
No entenc per què ploro.
Cauen com gotes sense destí.
Em volen ajudar a alliberar-me del dolor.
Però és que no puc.
El necessito.
Crec que això ja ho he dit.
Em repeteixo.
No sóc original.
No dic res.
No parlo.
No somric.
No crido.
No penso.
No camino.
No avanço.
No visc.
No faig res.




....tret d'estimar-te i plorar-te...












so lonely


=( so sad

2 Comments:

Blogger carlota said...

lone, i'm miss lonely, i've nobody for my own....


darling, asseca't les llàgrimes de la cara. i no dones la mà quan en tens unes quantes al davant que ja no saben què fer perquè les agafis.....

smile!

6:15 p. m.  
Blogger appelsin said...

ya ves...

pel teu pròxim birthday, unes ulleres de cul de got.

Petons

2:38 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home