divendres, de març 24, 2006

Nina (**)

Nina,
això va per tu
que ho intentes
però encara en va.

Nina,
mira dins teu
tan fons com
arribin els teus ulls.
Tanca'ls ben fort
i desitja amb força
veure el que
de debó més vols.

Nina,
plora'ls a tots
i a cadascún d'ells
plora't també a tu.
Però que no s'esborri mai
aquest somriure
infantil i ingenu
que espanta llàgrimes.

Nina,
tan sols una nina
que plora i demana
no tenir mai més
els ulls buits.
Demana tenir ara
un cor enamorat
enamorat d'ella
que no la deixi mai sola,
a les fosques.


















*Són les 12 de la nit, d'un divendre d'estiu i tinc son...no em demaneu res més. De fet, no em demaneu res, perquè jo ja no puc més. *

1 Comments:

Blogger carlota said...

mmm
m'agrada més aquesta versió. quina has presentat?
:)

10:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home