dimecres, de març 15, 2006

M'agradaria tancar els ulls

M'agradaria tancar els ulls,
tornar-los a obrir
i trobar-me rera una reixa,
acomiadan-te,
demanan-te que vagis amb compte,
amb l'esquí,
i que si et passa res,
em truquis.
Sentir la teva mà,
acariciant-me la cara,
dient-me que no m'amoini
que ja ens veurem,
que et puc trucar.

M'agradaria tancar els ulls,
tornar-los a obrir,
i estar baixant per Isards,
i saber,
que a la pista d'abaix,
hi ets, tu,
amb la dorsal
i l'equip,
esquiant,
a prop meu,
tots dos,
esquiant.
Separats,
per uns metres de neu,
verge,
blanca,
pura,
que es fon
com jo
lentament
d'amor
per tu.

M'agradaria tancar els ulls,
tornar-los a obrir
i trobar-me a la dutxa,
sortint,
corrent,
amb la tovallola
per agafar el mòvil,
i sentir la teva veu,
a centenars de km;
els teus riures,
igual de propers;
els teus sospirs,
tan significants.
I sentir,
altre cop,
que em moro
d'amor
per tu.

M'agradaria tancar els ulls,
tornar-los a obrir
i estar estirada a la rampa,
sentint
la teva mirada,
agoserada,
clavada
en mi.
Intermitentment
ets
en mi,
en els meus ulls,
dient-me
que semblo
una
model.
I jo, rient,
posar-me vermella
i somriure
morint-me
d'amor
per tu.

M'agradaria tancar els ulls,
tornar-los a obrir
i veure't
al meu costat,
dient-me
tot allò
que no vas dir,
repetint,
tot allò
que no vaig saber
entendre.
I sentir,
altre cop,
que continuo
morint-me
d'amor
per tu.














*tancar els ulls i no tornar-los a obrir si no és per veure't al meu costat

*t'estimo

=( so sad

3 Comments:

Blogger Underneath said...

Un dia els obriràs i els somnis seràn realitat.


El secret és saber el que s'ha de somiar.

5:17 p. m.  
Blogger carlota said...

no cal que ho diguis perquè ho entengui
ja sé com ets, però em fot que em deixis amb la paraula a la boca

el poema molt maco, per cert

10:30 p. m.  
Blogger appelsin said...

bé, si és el que tu somies... espero que es faci realitat.

Compte, a vegades les coses que es desitgen es fan realitat.

2:29 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home